ITWatch

Adtech-selskab lander aftale med JP/Politikens Hus

JP/Politikens Hus har valgt Appnexus som leverandør til mediekoncernens teknologiske fundament for digital annoncering. En hovedårsag er selskabets åbne platform, siger koncerndirektør.

Dorthe Bjerregaard-Knudsen. | Foto: Jakob Boserup

Det bliver selskabet Appnexus, der fremadrettet skal understøtte JP/Politikens Hus' digitale annoncering. Det oplyser koncernen i en pressemeddelelse.

"Åbenhed, transparens og fleksibilitet er de tre nøgleord, der ligger til grund for vores valg af Appnexus som teknologipartner. Vi har været ekstremt optagede af at styrke vores gode relationer med annoncører og mediebureauer og fremme transparensen på mediemarkedet," siger koncerndirektør og COO i JP/Politikens Hus, Dorthe Bjerregaard-Knudsen, i pressemeddelelsen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

IDC: Opkøbsbølge efterlader hele it-branchen et nyt sted

Der bliver dagligt købt it-selskaber i en af de mest voldsomme opkøbsbølger i mange år, og det er udtryk for en kraftig forandring af it-branchen, som er i gang netop nu, mener analytiker. Han ser Visma og EG som eksempler på selskaber, der tegner den fremtidige udvikling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs