ITWatch

Dansk adtech-selskab går ind på det kinesiske marked

It- og adtech-selskabet Adform udbygger forankringen på det internationale marked for programmatisk annoncering og åbner tre nye kontorer, bl.a. i Kina og Australien.

Medstifter og adm. direkør for Adform, Gustav Mellentin | Foto: PR/Adform

Danske Adform, som har udviklet software til automatiseret onlineannoncering og bannersalg, udvider internationalt med nye kontorer i Kina, Australien og Dubai. Det skriver selskabet i en meddelelse.

Ekspansionen er et led i selskabets vækstplan for at erobre markedsandele på det globale marked for programmatisk annoncering.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs