ITWatch

Dansk adtech-selskab går ind på det kinesiske marked

It- og adtech-selskabet Adform udbygger forankringen på det internationale marked for programmatisk annoncering og åbner tre nye kontorer, bl.a. i Kina og Australien.

Medstifter og adm. direkør for Adform, Gustav Mellentin | Foto: PR/Adform

Danske Adform, som har udviklet software til automatiseret onlineannoncering og bannersalg, udvider internationalt med nye kontorer i Kina, Australien og Dubai. Det skriver selskabet i en meddelelse.

Ekspansionen er et led i selskabets vækstplan for at erobre markedsandele på det globale marked for programmatisk annoncering.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tech-veteran til ejendomsbranchen: "Smarte bygninger forbedrer folks liv"

PROPTECH SYMPOSIUM: Ejendomssektoren har adgang til den teknologi, der skal til for at forandre ikke blot branchen, men menneskers liv til det bedre – og dermed øge produktiviteten. Det siger proptech-veteran Antony Slumbers. ”Lad være med at tænke på bæredygtighed som noget ekstra,” lyder opfordringen.

Analytikere: TDC Net-chef kan tage tid at erstatte

Den afgående chef hos TDC Net, Andreas Pfisterer vil være attraktiv for mange udenlandske teleoperatører, der overvejer at gå samme vej til som TDC. Men trods stor rotation i telebranchen, hænger hans afløser ikke på træerne, mener analytiker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs