Airhelps nyeste påfund skal minde kunder om ret til kompensation

Det danskstiftede it-selskab Airhelp vil med nysatsning sætte sig endnu tungere på nichemarkedet for kompensation i forbindelse med flyrejser.
Henrik Zillmer, adm. direktør i Airhelp. | Foto: Felix Kunze
Henrik Zillmer, adm. direktør i Airhelp. | Foto: Felix Kunze

It-selskabet Airhelp lancerer et nyt værktøj, som skal informere selskabets kunder om deres rettigheder og mulig kompensation, når kunderne oplever forsinkelser eller aflysninger på deres flyrejse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også