Google vil sikre privatlivet med nyt annoncesystem

Et nyt system skal ifølge Google sikre brugernes privatliv, samtidig med at målrette annoncer online.
Foto: TOBIAS SCHWARZ/AFP / AFP
Foto: TOBIAS SCHWARZ/AFP / AFP

Google er i færd med at udfase den omstridte cookie som en del af deres måde at vise målrettede annoncer på. Med en ny teknologi vil de sikre internetbrugernes privatliv, og samtidig sende målrettede annoncer, skriver finans.dk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også