Teradyne-chef ønsker at styrke Odense-brand

Odense er allerede stærk, når det kommer til robotter, men byens brand kan udnyttes i endnu højere grad, mener Teradyne-boss.
Gregory Smith, chef for Teradynes automationsdivision og midlertidig adm. direktør for Universal Robots. | Foto: Teradyne/PR
Gregory Smith, chef for Teradynes automationsdivision og midlertidig adm. direktør for Universal Robots. | Foto: Teradyne/PR

Odense er et af de førende områder i Europa, når det gælder robotudvikling, men byens brand kan blive styrket yderligere, mener Greg Smith, der er chef for Teradynes automationsdivision.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også