Kulturforståelse er alfa og omega i japanske NTT Data

Arbejdet med kulturforskelle er vigtigt, når du arbejder i en global japanskejet it-koncern, som er blandt verdens ti største. Det fortæller Nicolaj Vang Jessen, som er innovationsansvarlig i NTT Data Business Solutions og kulturnørd.
Nicolaj Vang Jessen, ansvarlig for den globale innovation og produktforretning i NTT Data Business Solutions. | Foto: Pr
Nicolaj Vang Jessen, ansvarlig for den globale innovation og produktforretning i NTT Data Business Solutions. | Foto: Pr

”Hvilken kultur har vores kunder og samarbejdspartnere i Japan, Tyskland, USA, England og så videre? Hvilke kulturforskelle, skal jeg være opmærksomme på, og hvordan tackler jeg dem bedst?”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også