Mærsk vil finde nye it- og techmedarbejdere gennem sponsorat til e-sportstunering

Der er rift om it- og techmedarbejderne i øjeblikket, og det kan også mærkes hos Mærsk, som nu forsøger sig med en ny strategi. De rette kandidater til logistikgiganten skal tiltrækkes gennem et sponsorat til en e-sportstunering.
Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix
Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix

A.P. Møller Mærsk mangler akut it-medarbejdere og har derfor kastet sig ud i en ny strategi, som skal give selskabet en fordel i konkurrencen om de værdifulde medarbejdere, skriver Berlingske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også