ITWatch

Efter 11 år som iværksætter: Hun skal få start-ups og Mærsk til at tale samme sprog

Det er svært for små, spæde selskaber at blive leverandører til en gigant som A.P. Møller-Mærsk, fordi der er så stor forskel på kulturen. Det skal Camilla Ley Valentin nu gøre noget ved, efter hun selv har været iværksætter med Queue-it.

Foto: Jens Dresling / Ritzau Scanpix

Det kan være som at bevæge sig ind på en helt anden planet, når en lille virksomhed prøver at sælge noget til en gigant som A.P. Møller-Mærsk. En start-up, der er vant til hurtige ryk og kunder, der siger ja tak til standard-kontrakten, møder en helt anden virkelighed.

Men dermed går både Mærsk og de start-ups med gode produkter glip af en masse. Og derfor har Mærsk nu ansat en, som både kender den store danske koncern indefra, men også har et ton erfaring som tech-iværksætter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs