ITWatch

MitID-broker: Markedet blev ikke som vi havde håbet

Lidt over et år efter startskuddet for MitID, udtrykker en af de første brokere nu skuffelse over, at løsningen ikke blev mere folkelig. Det ville have gjort MitID relevant i flere sammenhænge end nu, mener han.

Foto: PR

Da MitID blev skudt i gang for lidt over et år siden, skød man samtidig gang i en ny forretningsmodel, hvor såkaldte brokere kunne skabe en forretning på at levere og servicere MitID-løsningen hos de såkaldte tjenesteudbydere, altså dem, der har en webside, hvor man logger ind med NemID eller MitID.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ericsson: De næste fem år vil vores dataforbrug eksplodere

Om blot fem år vil antallet af 5G-abonnementer i verden runde fem milliarder og 80 procent af alle mobile bredbåndsabonnementer vil være baseret på 5G. Sådan lyder et par forudsigelser fra Ericssons årlige rapport om de kommende år på mobilområdet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs