Dinero-kunde langer ud: Bevæger sig væk fra kernen

Visma-ejede Dinero får kritik af en kernekunde for at udvikle overflødige tilføjelser, prisstigninger og forsøg på mersalg, som han mener, åbner for nye konkurrenter. Dinero-stifter og direktør Martin Thorborg svarer på kritikken. Han er selv optaget af at bevare Dineros kerneydelser.
Søren Malling har været trofast Dinero-kunde i flere år, men han er kritisk overfor selskabets prisstigninger og opsalg. | Foto: Innovation Skive
Søren Malling har været trofast Dinero-kunde i flere år, men han er kritisk overfor selskabets prisstigninger og opsalg. | Foto: Innovation Skive

Søren Malling er en Dinero-kernekunde. Det betegner han i hvert tilfælde sig selv som, efter at han har været kunde i selskabet i en årrække som selvstændig programmør og konsulent.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også