ITWatch

Dinero-kunde langer ud: Bevæger sig væk fra kernen

Visma-ejede Dinero får kritik af en kernekunde for at udvikle overflødige tilføjelser, prisstigninger og forsøg på mersalg, som han mener, åbner for nye konkurrenter. Dinero-stifter og direktør Martin Thorborg svarer på kritikken. Han er selv optaget af at bevare Dineros kerneydelser.

Søren Malling har været trofast Dinero-kunde i flere år, men han er kritisk overfor selskabets prisstigninger og opsalg. | Foto: Innovation Skive

Søren Malling er en Dinero-kernekunde. Det betegner han i hvert tilfælde sig selv som, efter at han har været kunde i selskabet i en årrække som selvstændig programmør og konsulent.

"Jeg sender seks-otte fakturarer om måneden og rykker enkelte gange. Har lidt bogføring og moms. Jeg er nok en superklassisk Dinero-bruger fra dengang, de startede."

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Antenneforening køber aarhusiansk net af Stofa

Efter afgørelsen af voldgiftssag hjemtager Antenneforeningen Aarhus bredbåndsnet fra Stofa og lancerer nyt selskab. Målet er at sænke priserne og få antallet af kunder til at vokse i de kommende år, fastslår direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs