ITWatch

Dinero-kunde langer ud: Bevæger sig væk fra kernen

Visma-ejede Dinero får kritik af en kernekunde for at udvikle overflødige tilføjelser, prisstigninger og forsøg på mersalg, som han mener, åbner for nye konkurrenter. Dinero-stifter og direktør Martin Thorborg svarer på kritikken. Han er selv optaget af at bevare Dineros kerneydelser.

Søren Malling har været trofast Dinero-kunde i flere år, men han er kritisk overfor selskabets prisstigninger og opsalg. | Foto: Innovation Skive

Søren Malling er en Dinero-kernekunde. Det betegner han i hvert tilfælde sig selv som, efter at han har været kunde i selskabet i en årrække som selvstændig programmør og konsulent.

"Jeg sender seks-otte fakturarer om måneden og rykker enkelte gange. Har lidt bogføring og moms. Jeg er nok en superklassisk Dinero-bruger fra dengang, de startede."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs