Ny forskning viser større appetit på digital rådgivning

Et nyt projekt fra Cphbusiness viser, at kunderne i dag i højere grad foretrækker digital rådgivning end før corona. Særligt for forsikringsselskaber kan den digitale rådgivning give gevinst på kundetilfredshedsbarometeret.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Forsikringskunder er blevet mere digitale og foretrækker i højere grad digital rådgivning, end de gjorde før corona. Det viser et nyt forskningsprojekt fra Cphbusiness om digital rådgivning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også