Klumme: Tiden er inde til at blive digital på en ny måde

Nye teknologier kan differentiere ens selskab fra mængden, men det kræver korrekt og ordentlig implementering, hvis det skal sikre forretningens fremtid, lyder det fra Per Overgaard, general manager hos Lenovo Danmark i denne klumme.
Per Overgaard, general manager hos Lenovo Danmark. | Foto: PR/Lenovo
Per Overgaard, general manager hos Lenovo Danmark. | Foto: PR/Lenovo
Per Overgaard, General Manager, Datacenter Group EMEA hos Lenovo Danmark.

Nogle virksomheder er født digitale. Andre er tynget af gammel teknologi og har meget at indhente for at komme på omgangshøjde. Uanset udgangspunktet stræber alle virksomheder efter at opnå en digital rejse uden grænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også