Klumme: Tiden er inde til at blive digital på en ny måde

Nye teknologier kan differentiere ens selskab fra mængden, men det kræver korrekt og ordentlig implementering, hvis det skal sikre forretningens fremtid, lyder det fra Per Overgaard, general manager hos Lenovo Danmark i denne klumme.
Per Overgaard, general manager hos Lenovo Danmark. | Foto: PR/Lenovo
Per Overgaard, general manager hos Lenovo Danmark. | Foto: PR/Lenovo
Per Overgaard, General Manager, Datacenter Group EMEA hos Lenovo Danmark.

Nogle virksomheder er født digitale. Andre er tynget af gammel teknologi og har meget at indhente for at komme på omgangshøjde. Uanset udgangspunktet stræber alle virksomheder efter at opnå en digital rejse uden grænser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også