ITWatch

Omdiskuterede danske mobilabonnementer lokker nye kunder til Plenti

Som følge af EU's roaming-regler har Plenti lanceret et produkt, der kun kan bruges i Danmark. Nu viser det sig, at det har drevet cirka 60 pct. af selskabets kundetilvækst i andet kvartal. "Vi ser os som vindere i forhold til det her," siger adm. direktør Peter Mægbæk.

"De bekymringer vi har haft i forhold til det her har været ubegrundede," siger Plentis adm. direktør, Peter Mægbæk, om at lancere nationale abonnementer. | Foto: PR/Plenti

Det skortede ikke på bekymringerne, da EU's nye roaming-regler trådte i kraft før sommerferien, men nu kan Plenti gøre foreløbigt status med en stor kundetilgang - særligt for produktet, der kun kan bruges i Danmark.

17.000 nye kunder kunne selskabet byde velkommen i andet kvartal, og ifølge adm. direktør Peter Mægbæk har omkring 60 pct. af de nye kunder købt mobilselskabets udelukkende nationale abonnement.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs