ITWatch

Omdiskuterede danske mobilabonnementer lokker nye kunder til Plenti

Som følge af EU's roaming-regler har Plenti lanceret et produkt, der kun kan bruges i Danmark. Nu viser det sig, at det har drevet cirka 60 pct. af selskabets kundetilvækst i andet kvartal. "Vi ser os som vindere i forhold til det her," siger adm. direktør Peter Mægbæk.

"De bekymringer vi har haft i forhold til det her har været ubegrundede," siger Plentis adm. direktør, Peter Mægbæk, om at lancere nationale abonnementer. | Foto: PR/Plenti

Det skortede ikke på bekymringerne, da EU's nye roaming-regler trådte i kraft før sommerferien, men nu kan Plenti gøre foreløbigt status med en stor kundetilgang - særligt for produktet, der kun kan bruges i Danmark.

17.000 nye kunder kunne selskabet byde velkommen i andet kvartal, og ifølge adm. direktør Peter Mægbæk har omkring 60 pct. af de nye kunder købt mobilselskabets udelukkende nationale abonnement.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Sådan hjælper vi generation Z godt i gang

En ny generation er på vej på arbejdsmarkedet, og dens opfattelse af det gode arbejdsliv betyder, at virksomheder bør genoverveje deres tilgang til HR og ansættelsesformer, lyder det fra Milestone Systems’ Simon Thule Viggers i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs