Tidligere IBM-chef digitaliserer dansk byggekæde: "Det er et kæmpe skift"

Nordjysk milliardselskab opruster med mobilbutikker, døgnadgang og onlinesalg for at nå bredere ud i landet og tilpasse sig fremtidens kunder. 
"De unge installatører, der kommer ud på arbejdsmarkedet nu, er vant til at handle på nettet og bruger sociale medier," siger Claudio Christensen, adm. dir. for Sanistål Group/Ahlsell Danmark. | Foto: Lars Horn
"De unge installatører, der kommer ud på arbejdsmarkedet nu, er vant til at handle på nettet og bruger sociale medier," siger Claudio Christensen, adm. dir. for Sanistål Group/Ahlsell Danmark. | Foto: Lars Horn

Karriereskiftet var umiddelbart markant, da Claudio Christensen for to år siden satte sig i stolen som ny adm. direktør for den nordjyske bygge- og installatørkæde Sanistål.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også