ITWatch

Visma-brandet skal ind på lystavlen hos danskerne

En landsdækkende kampagne skal øge bevidstheden om Visma-brandet hos opkøbsemner og mulige medarbejdere – og øge stoltheden hos de nuværende ansatte. "Det er helt nyt, at Visma gør det her," lyder det fra koncernen.

Foto: Visma/PR

"Software, der flytter dig fra AAAARGH til Ahhhhh."

Man skal ikke bevæge sig vidt omkring i Danmarks store byer i disse dage for at støde på en reklame for Visma.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Visma åbner sluserne på konkurrent til Microsofts ERP-platform

Visma er for alvor klar til at sætte skub i ERP-platformen Visma.net, der skal konkurrere med Microsoft og Oracle på ERP-markedet. Lars Engbork, adm. direktør i Visma Software Danmark, forklarer til ITWatch, at et fokus på Norden skal give Visma fordelen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs