Dansk softwareselskab lander første kunde i Kina

Danske Fastpasscorp har netop indgået kontrakt med sin første kinesiske kunde. GDPR og et stigende fokus på it-sikkerhed giver softwarehuset medvind, mens Brexit volder Fastpasscorp problemer på det største marked.
Omdrejningspunktet i forretningen er software til password-management. | Foto: Colourbox/© PRODUCTION PERIG - Perig MORISSE
Omdrejningspunktet i forretningen er software til password-management. | Foto: Colourbox/© PRODUCTION PERIG - Perig MORISSE

Med kontorer i USA, Ukraine og Filippinerne og en omsætning, hvor 80 pct. ligger i udlandet, er softwareselskabet Fastpasscorp i høj grad en international forretning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også