Mød manden som jagter nye kunder til DXC i det private

TÆT PÅ: DXC vil kapre flere private kunder. Det skal ske ved at sætte flere af koncernens globale løsninger og spidskompetencer i spil overfor store virksomheder herhjemme. Ulrik Jacobi står i spidsen for jagten på de nye logoer blandt virksomhedskunderne.
Foto: Nikolai Linares/Watch Medier
Foto: Nikolai Linares/Watch Medier

Når man kigger ind udefra, stikker DXC Technology's danske datterselskab på mange måder ud i forhold til it-koncernens forretninger i resten af verden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også