KMD's satsning på sportsdata: Vi er tæt på de eneste i Europa som kan lave det her

Med en hel afdeling af Business Intelligence-konsulenter og lang erfaring med dataanalyse ser KMD et potentiale i sportsdata som forretningområde. "Vi hjælper klubber med at få point ud af deres data," forklarer chefkonsulent Frans Hammer.
Frans Hammer er chefkonsulent i KMD. | Foto: PR/KMD
Frans Hammer er chefkonsulent i KMD. | Foto: PR/KMD

Det hele begyndte til en julefrokost. Dette er dog ikke en af den slags fortællinger, der ender med et ægteskab eller en nyfødt. Det er derimod historien om en anden nyskabelse, nærmere bestemt KMD’s fokus på sportsdata som forretningsområde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også