ITWatch

KMD's satsning på sportsdata: Vi er tæt på de eneste i Europa som kan lave det her

Med en hel afdeling af Business Intelligence-konsulenter og lang erfaring med dataanalyse ser KMD et potentiale i sportsdata som forretningområde. "Vi hjælper klubber med at få point ud af deres data," forklarer chefkonsulent Frans Hammer.

Frans Hammer er chefkonsulent i KMD. | Foto: PR/KMD

Det hele begyndte til en julefrokost. Dette er dog ikke en af den slags fortællinger, der ender med et ægteskab eller en nyfødt. Det er derimod historien om en anden nyskabelse, nærmere bestemt KMD’s fokus på sportsdata som forretningsområde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ericsson: De næste fem år vil vores dataforbrug eksplodere

Om blot fem år vil antallet af 5G-abonnementer i verden runde fem milliarder og 80 procent af alle mobile bredbåndsabonnementer vil være baseret på 5G. Sådan lyder et par forudsigelser fra Ericssons årlige rapport om de kommende år på mobilområdet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs