Oracle giver kunderne rabat hvis man ikke leverer

Man skal leve op til de forpligtelser, man har stillet overfor kunden og gør Oracle Danmark ikke det, så får kunden rabat, skriver Computerworld.
Foto: PR
Foto: PR

Oracle vil påføre sig selv bøder, hvis man ikke lever op til serviceforpligtelser i forbindelse med, at kunderne går i skyen.

Det siger landechef Ingrid Mjøen i et interview med Computerworld.

"Det er første gang i historien, at vi giver os selv bøder, hvis vi ikke opfylder vores service level agreements på en generel service. Hvis vi ikke leverer, så giver vi os selv en bøde. Det er nye takter fra Oracle og fra branchen som helhed. For vi er den eneste cloud-leverandør, der leverer sådan en garanti," siger hun.

Hvis man ikke lever op til de forpligtelser, man selv har stillet, kompenseres kunden med 10- 25 pct., lyder det.

Oracles danske chef ser Danmark som uattraktivt for udenlandsk arbejdskraft 

Oracle: "Vi er i en kæmpe transformation" 

 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

Nokia bekræfter køb af Infinera

For abonnenter

Læs også