I Silicon Valley er underskud et adelsmærke – men Twitter viser grænser for galskaben

Firmaer som Uber, Snap og Netflix har et enormt forbrug og milliardunderskud år efter år. De følger alle den samme opskrift, men Twitters fald og lille genrejsning demonstrerer, at det ikke altid går godt.
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Matt Rourke
Foto: Ritzau Scanpix/AP/Matt Rourke
Jesper Kildebogaard

I den særlige, digitale økonomi hos tech-firmaerne i Silicon Valley består opskriften på succes normalt af tre trin:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også