Mads Faurholt flasher succeserne, men fiaskoerne lukkes ned i stilhed

Den profilerede iværksætter Mads Faurholt insisterer på, at det går godt i hans mange forretninger. Men han vil gerne blive bedre til at fortælle om nedturene undervejs.
Finans og Watch Medier har kortlagt et netværk af mere end 30 virksomheder, som den danske serieiværksætter Mads Faurholt har været med til at bygge op. | Foto: Ritzau Scanpix/Simon Skipper
Finans og Watch Medier har kortlagt et netværk af mere end 30 virksomheder, som den danske serieiværksætter Mads Faurholt har været med til at bygge op. | Foto: Ritzau Scanpix/Simon Skipper
AF JAKOB MARTINI, JETTE AAGAARD OG SACHA SENNOV - jakob.martini@finans.dk, jette.aagaard@finans.dk, sas@ejendomswatch.dk

Det kunne ligne et nyt dansk erhvervseventyr under opsejling, da den unge danske iværksætter Mads Faurholt og hans nærmeste partnere for seks år siden tog til Kuala Lumpur og kastede sig over det asiatiske brillemarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også