Gin & Tech: Sådan lærer iværksættere at præsentere deres idé på 120 sekunder

Kunsten er at dele sin passion og lade være med at dvæle ved detaljerne. Men det er sværere end som så. Snup en drink og tag med til et fyrigt stævnemøde.
Som direktør for Incuba arrangerer Arne Vesterdal workshops, hvor man kan lære at pitche en idé. | Foto: Max Rosborg
Som direktør for Incuba arrangerer Arne Vesterdal workshops, hvor man kan lære at pitche en idé. | Foto: Max Rosborg
Af Rene Deichgræber, Finans

GIN & TECH står der med store bogstaver oven over baren, hvor stribevis af drinks med tonic og lime glinser i den lave sol over Aarhus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også