Startup-direktør er fortrøstningsfuld trods røde tal på bundlinjen
Livet som startup kræver is i maven, indtil ens produkt – forhåbentlig – slår igennem på markedet. Det er også tilfældet for selskabet Miiskin, der har udviklet en smartphone-app til overvågning af celleforandringer i modermærker. Det skriver Børsen.
Miiskin, der blev stiftet i 2015, kom ud af seneste regnskabsår med et underskud på 1,7 mio. kr. på bundlinjen.
"På papiret kan det godt se kompliceret ud (med det minus, red.). Det er det for alle tech-selskaber, der er nødt til at have en funding til at starte op, og man kan ikke tjene penge fra dag ét. Det kræver investering og tålmodighed, og markedet skal bygges op og modnes," siger adm. direktør og stifter Jon Friis til Børsen.
Ifølge direktøren, der ejer 25 pct. af selskabet, har Miiskin i dag 250.000 brugere. Miiskins indtjening kommer fra premium-brugere, der betaler 29 kr. om måneden for at få adgang til en række ekstra funktioner i app’en. Selskabet oplyser ikke, hvor mange af de 250.000 brugere, der er betalende kunder.
Dansk startup ændrede strategi, da erfarne iværksættere blev medejere