Smartwatch-app får penge

Tiimo, der er en app til smartwatch, får penge til den videre udvikling.
Det skriver Børsen.
Tiimo skal hjælpe børn med ADHD, skriver avisen og stifterne bag har fået to mio. kr. til lancering og markedsføring af produktet og det bliver i første gang herhjemme, skriver avisen.
"Der er ikke noget fast mål, men når vi har fået styr på det danske marked, hvilket vi regner med at gøre i løbet af 2018, så skal vi have nye penge ind og til at kigge globalt, fordi vi ved, der er behov for det rigtig mange andre steder end Danmark," siger Helene Lassen Nørlem, som sammen med Melissa Azari stiftede Tiimo i 2016.
De stiftede det som følge af at have udviklet konceptet som en del af deres speciale. De henter investorer ind, blandt andet den tidligere Viasat-direktør og stifter af Boxer TV, Steen Ulf Jensen.
Han investerer en halv million kroner. Desuden har investeringsselskabet Capnova og fire private investorer bidraget, skriver avisen.
Storbank: 40 pct. sandsynlighed for at Apple køber Netflix
Dansk fintechselskab fravælger Danmark: Går mod udlandet i jagten på vækst