Nye tiltag leverer vækst til japanere i forsvindende dansk marked
![Lars Wørzner, adm. direktør for Konica Minolta i Danmark og Sverige. | Foto: PR](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9804541.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lars%2520W%25C3%25B8rzner%2520worzner.jpg)
Papir er på vej ud, og ligeså er printere. Sådan ser virkeligheden ud for japanske Konica Minolta, der sidder på 40 pct. af det danske marked for erhvervsprintere i Danmark.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Brother holder sig ovenvande i presset printermarked
For abonnenter
Konica Minolta fra minus til plus
For abonnenter