ITWatch

Nye tiltag leverer vækst til japanere i forsvindende dansk marked

Den danske del af butikken vokser for japansk printerproducent, der nu omsætter for over 400 mio. kr. Nye produkter og opgradering af medarbejdere får æren for fremgang trods modarbejdende megatrends.

Lars Wørzner, adm. direktør for Konica Minolta i Danmark og Sverige. | Foto: PR

Papir er på vej ud, og ligeså er printere. Sådan ser virkeligheden ud for japanske Konica Minolta, der sidder på 40 pct. af det danske marked for erhvervsprintere i Danmark.

Alligevel steg omsætningen i 2016 med 27,5 mio. kr. i organisk vækst, sammenlignet med 2015. Det blev også året, hvor tre års negative resultater blev vendt til et plus på 11,2 mio. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs