Nye tiltag leverer vækst til japanere i forsvindende dansk marked

Den danske del af butikken vokser for japansk printerproducent, der nu omsætter for over 400 mio. kr. Nye produkter og opgradering af medarbejdere får æren for fremgang trods modarbejdende megatrends.
Lars Wørzner, adm. direktør for Konica Minolta i Danmark og Sverige. | Foto: PR
Lars Wørzner, adm. direktør for Konica Minolta i Danmark og Sverige. | Foto: PR

Papir er på vej ud, og ligeså er printere. Sådan ser virkeligheden ud for japanske Konica Minolta, der sidder på 40 pct. af det danske marked for erhvervsprintere i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

    Nokia bekræfter køb af Infinera

    For abonnenter

    Læs også