Første år på egne ben sætter sine spor hos dansk mail-platform

GDPR, sikkerhed og hosting af data fylder mere hos kunderne, og det skaber vækst hos Peytz Mail. Samtidig har it-selskabet investeret i sin egen organisation efter opsplitning.
Foto: Peytz Mail/pr
Foto: Peytz Mail/pr

Et år med godt gang i forretningen i form af nye kunder og mersalg til de eksisterende – koblet med en række udgifter til at stå på egne ben.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også