Simcorp-topchef: Stort potentiale hos eksisterende kunder

Flere eksisterende kunder er klar til at gå cloud-vejen og overlade driftsansvaret til Simcorp. Det betyder, at softwareselskabet i 2022 vil øge investeringerne i sin infrastruktur for at være klar til at løfte opgaven, lyder det fra topchef Christian Kromann.
Christian Kromann har stået i spidsen for Simcorp siden efteråret 2021. | Foto: Stine Bidstrup/ERH
Christian Kromann har stået i spidsen for Simcorp siden efteråret 2021. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Med vanlig sans for en stærk slutspurt, kom Simcorp ud af 2021 med fuld fart på forretningen. Det viser softwareselskabet netop offentliggjorte regnskab for fjerde kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også