Adform-topchef venter vækst på toplinjen efter corona

En mere aggressiv salgsindsats og tilstrømning af nye kunder har givet pote for Adform, der klarede sig igennem et coronaramt 2020 med skindet på næsen. Topchef Troels Philip Jensen har øje på tre strategiske hovedmål i 2021.
Foto: Gregers Tycho/ERH
Foto: Gregers Tycho/ERH

Efter første coronabølge havde skyllet ind over landet i marts sidste år, kunne adtech-selskabet Adform konstatere, at selskabets omsætning var ramt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også