Support-selskab mister 90 pct. af bundlinjen

It-selskabet, der leverer ydelser inden for blandt andet teknisk support og salg, mister en stor del af sin bundlinje som følge af færre opkald i årets løb, lyder det.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Webhelp Danmark, der er en del af den nordiske support-koncern, kommer ud af 2019 med et fald på 90 pct. på bundlinjen. Således falder årets resultat fra 18 mio. kr. i 2018 til 1,7 mio. kr. i 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også