Webtjenesten One.com har oplevet et kundeboom under coronakrisen

Danske restauranter og tøjbutikker har i stor stil oprettet webshops under nedlukningen i april og maj.
Foto: Jens Dresling / Ritzau Scanpix.
Foto: Jens Dresling / Ritzau Scanpix.
Af Rene Deichgræber

Nedlukningen af Danmark har fået erhvervslivet til at oprette virtuelle forretningsveje i så stor stil, at webtjenesten One.com har oplevet en kundetilvækst på mere end 50 pct. herhjemme i april og maj.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også