Tv- og bredbåndsleverandør vender stort underskud til overskud i nyt regnskab

Waoo kan glæde sig over, at selskabet for første gang har sorte tal på bundlinjen i nyt regnskab. Det sker samtidig med, at tv- og bredbåndsleverandøren har rundet 400.000 kunder.
Adm. direktør Jørgen Stensgaard. | Foto: Waoo/PR
Adm. direktør Jørgen Stensgaard. | Foto: Waoo/PR

Med et positivt resultat på 11,6 mio. kr. har tv- og internetleverandøren Waoo for første gang overskud på bundlinjen, skriver Børsen om det netop offentliggjorte regnskab for 2019.

Det sker, efter selskabet sidste år kom ud med et minus på 57,5 mio. kr., og samtidig har Waoo haft fremgang på kundefronten, hvor leverandøren i det forgangne år for første gang rundede 400.000 kunder.

Omsætningen er i 2019 steget til 568 mio. kr. mod 499 mia. kr. i 2018.

"Resultaterne er drevet af væksten i antallet af kunder, og så er det også drevet af, at kunderne køber mere. De vælger højere hastigheder, og flere har valgt store tv-pakker i forhold til tidligere," siger adm. direktør Jørgen Stensgaard til Børsen.

Yousee hæver priser på tv-pakker 

Nuuday står forrest i TDC's genoplukningsplan

Fastspeed efter første hele år på banen: Vi går i plus i år 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også