Telenor-topchef: Vi skal have mere fokus på at vinde hver dag

Telenor øgede sin indtjening i årets første måneder, men kundebasen skrumpede. Derfor har adm. direktør Jesper Hansen flyttet flere ressourcer over på den daglig kamp om telekunderne.
Jesper Hansen er adm. direktør for telenor danmark. | Foto: PR
Jesper Hansen er adm. direktør for telenor danmark. | Foto: PR

Den gode nyhed for Telenor er, at teleselskabet blev bedre til at tjene penge i årets første tre måneder. Den knap så gode er, at man samtidig måtte se den samlede kundebase falde med 36.000.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også