ITWatch

Google skal sælge fødevarer online for fransk detailkæmpe

Amerikanske Google og den franske detailkoncern Carrefour har indgået en aftale, der giver internetkæmpen mulighed for at sælge fødevarer online i Frankrig.

Foto: John Heilprin/AP/POLFOTO/arkiv

Via sine mange platforme og kanaler vil Google for første gang forsøge sig med salg af fødevarer på nettet.

Ifølge Bloomberg.com har internetkæmpen indgået en aftale med franske Carrefour, som fra starten af 2019 vil give de franske forbrugere mulighed for at købe ind via Google-platforme som Home og Assistant.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Den grønne it-bølge risikerer at kvæles af krisen

Regeringen har grønne ambitioner – også på det digitale område. Men vil historien gentage sig, og vil de grønne it-drømme drukne i et excel-arks kolonner, spørger Christian Hannibal, director for tech, media and finance i Rud Pedersen Public Affairs, i denne klumme.

Svensk Mobilepay-konkurrent lurer på nordisk sats

Direktøren for svenske Swish, der sidste år endte uden for fællesskabet mellem danske Mobilepay, norske Vipps og finske Pivo, antyder, at betalingstjenesten kan være på vej med en anden nordisk satsning.

Læs også

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs