Sommerserie: Det er utroligt hvad AI kan – men den mangler det personlige touch

Ifølge Alexandre Oxfeldt, Senior Business Development Executive i Endava afhænger god forretning af det personlige touch, som kunstig intelligens ifølge ham fortsat mangler. 
Af redaktionen

Kunstig intelligens er i stand til at hjælpe på mange områder allerede nu. Teknologien mangler dog det personlige touch, som god forretning afhænger af, lyder det fra Senior Business Development Executive hos Endava, Alexandre Oxfeldt, som tilbringer ferien med familien i det franske.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også