3-direktør: "Jeg er fortaler for at se kriser som en platform for forandring"

Hvis man spørger Sigurd Leth fra 3, er det farligste, man kan gøre efter en krise, at tro, at man kan vende tilbage til 'business as usual'. Han håber, at coronakrisen vil føre en masse godt med sig – blandt andet en øget digitalisering.
Foto: 3/PR
Foto: 3/PR
AF REDAKTIONEN

Sigurd Leth, der er 3's erhvervskundedirektør, glæder sig til at komme helt ned i gear, når han sammen med familien skal i sommerhus ved Blåvand i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også