Dell-topchef: "Jeg savner at mødes med kunder og medarbejdere i virkeligheden"

CHEFEN OG KRISEN: Coronakrisen har vendt alting op og ned, og hos Dell understreger topchef Anja Monrad, at situationen på ingen måde kan betegnes som normal. Selvom arbejdet kan videreføres digitalt, savner hun den fysiske kontakt – og faktisk også securitykøen i lufthavnen.
"Der er ingen tvivl om, at når støvet først har lagt sig igen, har vi alle lært noget af denne ulykkelige situation," lyder det fra vicedirektør i Dell, Anja Monrad. | Foto: PR/Dell Technologies
"Der er ingen tvivl om, at når støvet først har lagt sig igen, har vi alle lært noget af denne ulykkelige situation," lyder det fra vicedirektør i Dell, Anja Monrad. | Foto: PR/Dell Technologies

"Den nuværende situation under coronakrisen kan på ingen måde betegnes som normal med hensyn til ledelse og distanceledelse i særdeleshed, så det er svært at rådgive nogen baseret på mine erfaringer fra en normal hverdag."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også