Danmark er en showcase i Ricoh-koncernen i døende printmarked

Det klassiske printmarked for kontormaskiner er under langsom afvikling, men hos Ricoh satser man i stedet på avancerede printere til detailhandlen, der endda kan printe på fødevarer. Og Danmark er helt med foran.
Foto: PR/Ricoh
Foto: PR/Ricoh

Søren Krogh-Nielsen er midt i en stor transformation. Som landechef for Ricoh Danmark står han i spidsen for en virksomhed, der har mistet op mod det halve af sit klassiske produkt på få år, nemlig kontorprint.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også