ITWatch

Afgående Facebook-topchef tager ansvaret for smædekampagne

Facebook får kritik for at hyre pr-bureau til at skrive negativt om modstandere. Afgående chef tager ansvaret.

Foto: Ritzau Scanpix/AFP/Daniel Leal-Olivas

Facebook er endnu engang kommet i modvind. Denne gang for at hyre et pr-bureau til at føre en smædekampagne mod kritikere af det sociale medie. Og denne gang tager virksomhedens afgående kommunikationschef skraldet.

Det skriver nyhedsbureauet Reuters.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: 80/20-splittet er på vej ud og det betyder mere budget til innovation

Innovation har fået en helt ny betydning efter corona, og virksomheder er nødt til at prioritere innovation, hvis de vil overleve. En positiv tendens er dog, at den traditionelle 80/20-opdeling af it-budgettet er på vej ud i mange virksomheder og erstattes af en 60/40-opdeling, hvor en større del vil gå til innovation, skriver Lars-Bo Klausen fra Vmware i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs