ITWatch

Software- og konsulenthus rykker rundt på direktionsgangen

Den tidligere administrerende direktør skifter stol og får nu titel som marketing- og økonomidirektør. "Det er ren formalia," lyder forklaringen.

Johan Bitsch Nielsen er ny marketing- og økonomidirektør i Ditmer. | Foto: PR/Ditmer

Det aarhusianske software- og konsulenthus Ditmer har rykket rundt på titlerne på direktionsgangen. Den tidligere administrerende direktør, Johan Bitsch Nielsen, skfter stol og vil fremover være marketing- og økonomidirektør i selskabet, mens stifter af Ditmer, Morten Ditmer, bliver ny CEO.

"Vi skal blive dygtigere til at markedsføre os selv digitalt med endnu større viden om vores kunders behov, hvilket nu er mit fokus, og min kompagnon Morten har taget CEO-rollen for at drive den strategi igennem, vi forfølger nu. Den går ud på, at vi omstiller os til både at levere digital strategi sammen med kunderne, produkter, som vi selv udvikler, samtidig med at vi også leverer klassiske digitaliseringsprojekter," fortæller Johan Bitsch Nielsen, som fortsat er partner i Ditmer, til ITWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: 80/20-splittet er på vej ud og det betyder mere budget til innovation

Innovation har fået en helt ny betydning efter corona, og virksomheder er nødt til at prioritere innovation, hvis de vil overleve. En positiv tendens er dog, at den traditionelle 80/20-opdeling af it-budgettet er på vej ud i mange virksomheder og erstattes af en 60/40-opdeling, hvor en større del vil gå til innovation, skriver Lars-Bo Klausen fra Vmware i denne klumme.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs