ITWatch

Telechef skifter til tv-selskab

Marketingprofil skifter fra teleselskabet Call Me til Discovery, hvor han skal stå i spidsen for cirka 20 medarbejdere. Tv-selskabets nuværende marketingchef helliger sig rolle som distributionschef.

Anthony Lim, ny marketingchef for Discovery Networks. | Foto: PR/Discovery Networks

Discovery Networks har været på rov hos teleselskabet Call Me for at finde ny marketingchef i skikkelse af Anthony Lim. Det skriver Discovery i en pressemeddelelse.

Den nye marketingchef har de seneste seks år været salgs- og marketingschef hos Call Me, der er ejet af Telia. Han har desuden erfaring fra bl.a. Saxo Bank og Telia. Stillingen hos Discovery, som han tiltræder 1. december, bliver hans første møde med tv-branchen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Lunar afviser at være en forbrugslånsbank

Lunars køb af svensk udlånsvirksomhed har formegentlig været en væsentlig faktor i den toplinjefremgang, den digitale bank kunne fremvise ved halvåret, mener tidligere SEB-analytiker og nuværende finanskommentator hos Børsen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs