ITWatch

Facebook, Twitter og Google underskriver fælles standarder for hadefuldt indhold

Sammen med marketingbureauer og -agenturer har en række techselskaber indgået en aftale om et sæt fælles industristandarder for, hvornår indhold kategoriseres som hadefuldt eller skadeligt for brugere på deres platforme.

Facebook, Google og Twitter er blandt selskaberne, der er nået til enighed om et sæt industristandarder for fælles definitioner af skadeligt og hadsk indhold på nettet. Foto: Kenzo Tribouillard/AFP/Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til ITWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv ITWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger