Teleselskab: Danskere utilfredse med gebyr

Størstedelen af de danske mobilkunder er utilfredse med størrelsen på det gebyr, det koster at få lov til at betale sin regning, viser ny undersøgelse fra teleudbyder.
Mobilepay er en for kunderne gratis betalingsløsning, der forsøger at konkurrere med Nets' Betalingsservice. | Foto: Danske Bank
Mobilepay er en for kunderne gratis betalingsløsning, der forsøger at konkurrere med Nets' Betalingsservice. | Foto: Danske Bank

70 pct. af de danske mobilkunder betaler for høje gebyrer for at betale regningen, hvis man spørger dem selv. Det viser en ny undersøgelse som analyseinstituttet Wilke har lavet for teleselskabet 3, skriver sidstnævnte i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også