ITWatch

Teleselskab: Danskere utilfredse med gebyr

Størstedelen af de danske mobilkunder er utilfredse med størrelsen på det gebyr, det koster at få lov til at betale sin regning, viser ny undersøgelse fra teleudbyder.

Mobilepay er en for kunderne gratis betalingsløsning, der forsøger at konkurrere med Nets' Betalingsservice. | Foto: Danske Bank

70 pct. af de danske mobilkunder betaler for høje gebyrer for at betale regningen, hvis man spørger dem selv. Det viser en ny undersøgelse som analyseinstituttet Wilke har lavet for teleselskabet 3, skriver sidstnævnte i en pressemeddelelse.

For kunderne hos 3 er der fire forskellige muligheder for at få lov til at betale regningen. Man kan gratis tilknytte en automatisk kortbetaling, gratis bruge en Mobilepay-løsning, gå på posthuset med et girokort til en pris på 49 kr., eller Nets' Betalingsservice kan benyttes, hvor hver regning koster 9,25 kr. om måneden, skriver teleselskabet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Klumme: Har corona skabt en ny guldalder for innovation?

Hvad kan vi lære af covid-19-pandemien, når det gælder virksomheders innovationskraft – og sammenhængen med bæredygtighed, diversitet, ledelse og måder at arbejde sammen på? Det forsøger Peter Juul Jørgensen fra Lenovo at svare på i denne klumme.

NNIT-topchef: Mine ambitioner er højere

Pär Fors’ første halve år som direktør i NNIT har været præget af flere udskiftninger i topledelsen og faldende indtægter. Den nye direktør er kun mildt tilfreds og forventer bedre resultater i den kommende tid.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs