ITWatch

Hiper vinder ind på telemarkedet og nærmer sig positiv drift

Udviklingen mod farvel til tv-pakker har skabt en efterspørgsel på rene bredbåndsabonnementer, lyder det fra det nystartede selskab Hiper, der havde underskud i sit første leveår.

Stig Myken, adm. direktør og stifter af Hiper

En satsning på udelukkende at sælge bredbånd og ikke ekstraløsninger som tv-pakker og telefoni har vist sig som den rette strategi for Hiper.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tre talchefer forlader Lunar

Et par kreditchefer og en finansdirektør har valgt at sige op i fintech-banken, der på en anden front netop har sikret sig ny kapital.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs