Stofa får det svært i fremtidens tv-marked

Stofas plan om at satse på unikt indhold til at få flere kunder i butikken er den rigtige vej at gå, men Stofa får alligevel svært ved at klare sig i fremtidens marked, lyder det fra Sydbank.
Foto: PR/Stofa
Foto: PR/Stofa

Stofa er presset af især konkurrencen fra de mange streamingtjenester, som i disse år melder deres indtog på tv-markedet. Planen er derfor, blandt andet med opkøbet af Boxer, at Stofa skal udbyde mere unikt indhold, men selv med disse tiltag får Stofa svært ved at klare sig i fremtiden. Det skriver Computerworld.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også