ITWatch

Stofa får det svært i fremtidens tv-marked

Stofas plan om at satse på unikt indhold til at få flere kunder i butikken er den rigtige vej at gå, men Stofa får alligevel svært ved at klare sig i fremtidens marked, lyder det fra Sydbank.

Foto: PR/Stofa

Stofa er presset af især konkurrencen fra de mange streamingtjenester, som i disse år melder deres indtog på tv-markedet. Planen er derfor, blandt andet med opkøbet af Boxer, at Stofa skal udbyde mere unikt indhold, men selv med disse tiltag får Stofa svært ved at klare sig i fremtiden. Det skriver Computerworld.

Ifølge senioranalytiker ved Sydbank Morten Imsgard, gør Stofa alt det rigtige med deres planer for fremtiden. Blandt andet er købet af Boxer og dets 280.000 kunder, som stadig mangler godkendelse fra konkurrencestyrelsen, en nødvendighed, da Stofa lige nu ikke har den fornødne størrelse til at tage kampen op mod konkurrenterne og vinde.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

TDC Net sejler skuden med rolig hånd

Det blev et kvartal med stabil fremgang for infrastrukturselskabet TDC Net. Omsætningen steg en anelse, men driften blev forbedret og selskabet effektiviserer sig gennem energikrisen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs