CBB-direktør om prishop midt i rabatfest: »Det er et vilkår i en branche med hård konkurrence«

Telenor-ejede CBB Mobil hæver prisen for eksisterende kunder, mens nye kunder får rundhåndede rabatter. Nødvendigt, lyder det.
Væksten i mobilmarkedet står stille. Det får teleselskaber til at tage alle kneb i brug for at lokke nye kunder til. Arkivfoto: Jens Dresling | Foto: Jens Dresling
Væksten i mobilmarkedet står stille. Det får teleselskaber til at tage alle kneb i brug for at lokke nye kunder til. Arkivfoto: Jens Dresling | Foto: Jens Dresling
af MICHAEL STENVEI

Med højre hånd lokker CBB Mobil nye kunder med »halve små priser« de første tre måneder, mens lavprisudbyderen med venstre hånd har travlt med at hæve prisen over for de eksisterende kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også