Nuuday: Vi er gået fra at være taber til at være markedsleder

En svag, men stabil vækst på både kundetal og økonomi er nu blevet hverdag hos Nuuday, der stille og roligt forbedrer forretningen. Selskabet er ikke længere markedets taber, mener topchefen.
”Det kan måske lyde som om, at jeg sidder og læser højt af budskaberne på vores corporate musemåtte. Men vi kommer ikke til at klare os bedre ved at kigge på nøgletal," siger Jon James, topchef i Nuuday. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix
”Det kan måske lyde som om, at jeg sidder og læser højt af budskaberne på vores corporate musemåtte. Men vi kommer ikke til at klare os bedre ved at kigge på nøgletal," siger Jon James, topchef i Nuuday. | Foto: Stine Bidstrup/Ritzau Scanpix

Mens kunder og markedsandele fortsat bølger frem og tilbage mellem de fire store teleselskaber i Danmark, tøver det største af de fire selskaber, Nuuday, nu ikke længere med at erklære sig for markedets vinderhistorie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også