Mobilkrig: "Teleydelser er blevet så billige at det ikke længere er det kunderne ser på"

Mobilkrigens lavprisfrontløbere er blevet voksne. Mest mulig tale og data til laveste pris er afløst af nye våben i kampen om danskernes gunst.
Kunderne kigger i højere grad mod pakkeløsninger end blot prisen, når de vælger mobilabonnement, lyder det fra Telenors danske topchef Lars Thomsen. | Foto: Telenor/pr
Kunderne kigger i højere grad mod pakkeløsninger end blot prisen, når de vælger mobilabonnement, lyder det fra Telenors danske topchef Lars Thomsen. | Foto: Telenor/pr
Af Michael Stenvei

I årevis har mobilkrigen været koncentreret om, hvem der kan tilbyde mest mulig tale og data til laveste pris. Sådan er det ikke længere, lyder meldingen fra topchefer i telebranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også