Telenor har blødt 37.000 mobilkunder på et år

De høje elpriser gnaver i regnskabet hos Telenor, der glæder sig over bedre drift i løbet af kvartalet, men ærgrer sig over stigende elpriser.
Foto: Telenor/PR
Foto: Telenor/PR

Det blev et hårdt kvartal for den norske teleudbyder Telenors danske del. Stigende elpriser og færre mobilkunder prægede forretningen, der dog endte med et positivt resultat i tredje kvartal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også