Annoncebaseret streaming på Netflix vil være klar til næste år

Discovery lancerede sit annoncefinansierede produkt i slutningen af marts, og HBO Max udkom med en ad-lite version i USA i sommer. Nu er lanceringen af et billigere Netflix-abonnement også i kalenderen.
Foto: OLIVIER DOULIERY / Ritzau Scanpix
Foto: OLIVIER DOULIERY / Ritzau Scanpix

Netflix vil være klar til at lancere sin billigere annoncefinansieret streamingtjeneste i starten af 2023. Det fremgår ifølge Marketwire af selskabets regnskab for andet kvartal, der blev offentliggjort tirsdag.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også