ITWatch

Nuuday-chef: Kunder skal vælge mindre tv-pakker fremfor at klippe kablet

Mens Nuuday-chef Jon James tidligere har afskrevet kabel-tv som vækstområde, vil selskabet nu sætte ind for at tilbyde mindre og billigere tv-pakker til kunder, der ellers havde planer om at vinke farvel. Men både TDC Net og Nuuday har fokus på at stabilisere forretningen efter skilsmissen.

Foto: PR

TDC Net og Nuuday er fortsat ved at finde deres ben efter opsplitningen i to selvstændige selskaber – og ’stabilisering’ og ’forenkling’ er de ord, der går igen hos både Nuuday-chef Jon James og TDC Net-chef Andreas Pfisterer.

De to selskaber er ellers væsensforskellige – mens TDC Net graver fiber og bygger mobilmaster med en meget lang investeringshorisont, skal Nuuday kvartal til kvartal kæmpe for markedsandelen i et marked, hvor de strukturelle forandringer er ubønhørlige.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs